FAQ
Hoe maak ik een eerste afspraak als nieuwe klant?
Elke 20e van de maand om 20u opent de agenda voor nieuwe klanten, steeds voor de maand die volgt. Je kan dus maximum een maand vooruit boeken.
Het aantal beschikbare plekjes hiervoor zal verschillen van maand tot maand,afhankelijk van de reeds geboekte plekjes door vaste klanten.
Het kan dus ook zijn dat er soms geen enkel plekje meer is en de agenda niet opengaat deze maand.
Elke maand heb je een nieuwe kans!
Ik werk voorlopig alleen in het salon, dus de plaatsjes zijn soms beperkt.
Knippen jullie ook kindjes?
Wegens drukte ontvangen we op dit moment geen nieuwe kindjes in het salon.
Ben je al klant en wil je graag met je dochter (6-12j) langskomen, stuur ons dan even een mailtje dan bekijken we de mogelijkheden.
Houd onze sociale media kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen hierover.
Knippen jullie ook mannen?
Nee, Bouclé is gespecialiseerd in natuurlijke krullen voor vrouwen en meisjes vanaf 6 jaar.
Zo kunnen we al onze aandacht op hen richten.
Kan ik ook een knipbeurt zonder wassen en drogen boeken?
Om de hoogste kwaliteit en afwerking te kunnen geven aan jouw krullen, kiezen we ervoor om enkel de volledige salonervaring aan te bieden.
Zo geniet jij het meest van een duurzame haircut, zodat je coupe zeker 3-4 maanden mooi blijft.
Kan je ook gewoon de puntjes laten knippen?
Veel of weinig lengte afknippen, it's a haircut.
We zorgen er steeds voor dat je hele shape vollledig geharmoniseerd is, zodat jij maximaal kan genieten van je krullen.
Kan ik de producten die jullie gebruiken ook kopen?
Bied je ook kleuringen aan?
Nee, bij Bouclé focussen we ons enkel op de knip- en verzorgbehandelingen.
Hoe weet ik of ik met mijn krulpatroon terecht kan in het salon?
We knippen in het salon verschillende krultypes : van sterk golvend haar tot coily haar.
Voor héél licht golvende haren of een lichte 'slag' in de haren zijn onze behandelingen niet geschikt.
Twijfel je of je met jouw patroon in ons salon terecht kan? Stuur ruim op voorhand even een mailtje naar hello@bouclegent.be met een foto van jouw haren zoals je ze gewoonlijk draagt.
Coily haar : gezien we meer tijd nodig hebben voor jouw haar, vragen we om ons een mailtje te sturen om jouw afspraak handmatig in te plannen, zodat we zeker voldoende tijd kunnen voorzien voor een volledige service.
Hoe kan ik het salon makkelijk bereiken?
Met de auto
Je kan je auto makkelijk parkeren op de Floraliënlaan ter hoogte van de Filips van Marnixstraat (aan het Citadelpark).
Hier vind je bijna altijd plaats en is het betalend parkeren (gele zone).
Met het openbaar vervoer
Vanuit het Gent Sint Pieters station wandel je in 7 minuten tot aan ons salon.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Al onze pakjes worden verzonden met Bpost.
Verzenden naar jou thuis of naar een ophaalpunt binnen België kost 7 euro.
Bestel je voor meer dan 100 euro? Dan nemen wij de verzendkosten graag op ons.
Je kan ook altijd voor local pick-up kiezen.
Dan kan je je bestelling gratis afhalen in ons salon tijdens de openingsuren (Bouclé - Kortrijksesteenweg 104, 9000 Gent) na een seintje van onze kant.
Wat is de levertijd van mijn pakket?
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen naar de post te brengen. Mocht dit door onvoorziene omstandigheden niet lukken, dan brengen we jou zo snel mogelijk op de hoogte.